2011
London Institute oslavil 10 let na trhu změnou designu
Renomovaná jazyková škola LONDON INSTITUTE PRAHA slaví tento rok 10 let působení na trhu a při této příležitosti se rozhodla pro radikální změnu designu. ?Zvolili jsme téma londýnské podzemky, která evokuje Anglii, odkud jsou kořeny naší školy, a zároveň komunikaci, tedy hlavní účel jazyka,? uvádí ředitelka LONDON INSTITUTE PRAHA Jitka Jechumtálová.
Začalo se logem. ?Chtěli jsme něco kreativního, ale zároveň konzervativního. Něco, co si klient lehce zapamatuje a spojí s námi. Myslím, že se to povedlo,? říká Jitka Jechumtálová. Logo má podobu lehce zploštělé červené komixové bubliny, která je protnutá bílým nadpisem LONDON INSTITUTE na tmavěmodrém podkladě. Tím připomíná znak londýnského metra.
Spolupráce na designu probíhala s mladým kreativním studiem Taste it, které navrhlo celý layout, včetně nového designu webových stránek. ?Ještě tento rok spustíme také nový web, který bude totožný s naším novým korporátním designem,? dodala Jitka Jechumtálová.